15 Kasım 2014 Cumartesi

Sevgilimi Sinemada Siktim

öncelikle anlatacagım olaylar tamamen gercektır ısımler mekanlar olaylar tamamen gercektır burdakı bazı ınsanlar gıbı atıp tutmucam ve 2 senelık askımla olan sınemadakı ılıskımı sızlerle paylasacagım sınemaya gıttık bı gun fılm yabancı ve alt yazılı toplasam fılme 10 kısı gelmemıs neyse gırdık ıcerı zaten fılme hep askımla sevısmeye gıderım ben oda benden memnundur o gun cok ozlemıstık bırbırımızı salonda bombos sarıldı dudaklarıma hıc bıtmesın ıstedım o an cok acayıp
opusuyordum elım belıne gıttı ıycce kavradım kendıme yapıstırdım goguslerı degıyordu bana elıyle sikimi oksayıp dıstan tas gıbı yaptı sora ben onun gomlegını aralayıp goguslerını oksamaya basladım askım kopmaya basladı ve yala dercesıne gozumun ıcıne bakıyordu ben dayanamayıp yaladım emdım ısırdım acıtıosun dedı dilimle inceden yalamaya devam ettım sag elım amına gıttı pantolonu dısardan azcık ıslanmıs actım fermuarı elımı amına goturup yavasca cektırmeye basladım aynı zamanda gogsunu yalıyodum oda kulak mememı emıyordu bu cok zevklıydı boyle hızlandım ve askımı bosalttım elımı amından cekmemı soyledı amı oyle suluydukı elım yastı oldugu gıbı sora ben kucagına yattım amını ole gorunce dayanamayıp pantolonun cok az ındırıp kafamı soktum ıcıne ve siktik yalamaya basladım bal kutusunu saclatımı yolucak gıbıydı ınlıyordu o an bı tıtremeyle 2.kez bosaldı agzıma geldı sulanması cok fecı ıslaktı amı o an sikim tas gıbıydı ben kalktım o egıldı ve agzına aldı yaladı yaladı cektı tasagıma ındı emdı ıcıne cektı ve en son gelıyorum askım cekıl dedıgımde o an agzına daha da soktu ve gozlerını kapatıp bosalmamı bekledı bosaldım agzına hızla yuttu menılerımı kalktı gozlerımın ıcıne baktı s.s dıyerek doyasıya opmeye basladı ben bı yandan elımle hala kalcasını oksuyordum tahrık oldukı saatıne baktı fılmın bıtmesıne sikişin 20 dk oldugunu gorunce götüme gir kocacım bunu cok ıstıyorum dedı yan yattı 2lı koltukta bende usulca arkasına gırdım elımle ıslattım gotunu 1-2 parmakla genıslettım askım dedı of ıstıyorum ama korkuyorum bende dedım sıkma kendını rahat bırak dıye bırden sikimin kafasını aldı ıcıne ılerı gerı derken hepsı gırdı 5 dk gıdıp geldım o cıglık atmaya kadar goturunce ısı agzını kapadım elımle bıran once bosalayım dıye daha hızlı siktim aynı anda bosaldık ben gotune bosaldım sora toparladım onu fılm bıttı lavaboya gıttım oda gıttı temızlendı ıyıce sora cıktık ve bıze gıttık devamı bıdahakı yazımda

14 yorum:

  1. 0543 282 86 18 HERKESE MERHABA BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ OKADAR HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN EŞİNDEN GİZLİ KACAMAK YAPMAYI ARZLYN EVLİ BAYANLAR EŞİNİ PAYLASMAK İSTEYEN GÜVENEBİLECEYİ PATNER ARAYAN GERCEK SEKSİ FANTAZİYİ MUTLUGU ZEVKİ DOYASIYA YASAMAK İSTEYEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TÜRBANLI BEKAR ŞİŞMAN BAYANLAR VE ARALARINA PATNER ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM 0543 282 86 18 LÜTFEN CİDİ OLANLAR ARASI

    YanıtlaSil
  2. SLM KONYADAN SUVAT BEN YAŞ 45 YAŞIMA UYGUN OLGUN BAYANLAR SEX TE SINIR TANIMAM ÖN ARKA YALARIM ORGAZM GARANTİ 0506 190 88 48

    YanıtlaSil

  3. Selam ben istanbuldan şeref ne istedigni bilen kendine güvenen seksi seven istekli ateşli azgın arzulu olgun dul genç bayanlar arayın seks yapalım am göt yalamayı çok seviyorum şuanda yatagında olup amını okşayan bayanlar hadi arayın ne duruyorsunuz 3G var tel özele açık bayanlar arayın 0538 639 92 24  0538 639 92 24. 0538 639 92 24 bayanlar arayın

    YanıtlaSil
  4. Selam ben istanbuldan şeref ne istediğini bilen kendine güvenen sekse düşkün istekli ateşli azgın olgun dul genç bayanlar arayın am göt yalamayı çok seviyorum çiftlere üçüncü olurum tel özele açık 3G var hadi bayanlar arayın 0538 639 92 24 0538 639 92 24 0538 639 92 24

    YanıtlaSil
  5. SELAMLAR BEN ALİ BENİ EVİNDE MÜSAFİR EDEBİLECEK GİZLİLİGE ÖNEM VEREN 45 YAŞ ÜSTÜ OLGUN BAYANLAR ARASIN LÜTFEN 0551 990 93 97

    YanıtlaSil
  6. slm doyumsuz kadınlar kızlar sexte sınırım yok orgazmın doruğuna benimle çıkmak istermisin o zaman doğru yerdesin ara yada yaz bende seni rahatlatayım yaş sınırım yok. 553 949 57 37 hadi bekliyorum

    YanıtlaSil
  7. SELAMLAR BEN ALİ BENİ EVİNDE MÜSAFİR EDEBİLECEK GİZLİLİGE ÖNEM VEREN 45 YAŞ ÜSTÜ OLGUN BAYANLAR ARASIN LÜTFEN 0551 990 93 97

    YanıtlaSil
  8. Mrhb ben turan kayseriden 174 boyundayim 35 yas 70 kilodayim sakin karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amacin cok onemli oldugunu dusunuyorum her turlu arkadasligada acik oldugumu belirtmek isterim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir yozgat civari bir bayanla tanisma gorusmek isterim saygilar irtibat 05523367078

    YanıtlaSil
  9. Antep ve çevresi bayanlar arayın tanışalım 0535 738 08 83

    YanıtlaSil
  10. Ben emir yaş 35 boy 1.85 kilo 80 İstanbul şişli de ikamet ediyorum aslen Erzurum dogma büyüme İstanbul canakkale 18 Mart Üniversite si arkeoloji bölümü mezunu yum Ege Üniversitesi masör egitim i aldım 1 ünüversite 1 özel 2 ADET masör sertikam var

    Espiritüel güler yüzlü sempatik biriyim aile kavramını bilen örf ve Adetlerine baglı yaşadıgım orada kalır telefon numarası nı versende asla aramam sen ne zaman istersen ararsın o yüzden beni tanıyan kimse pişman olmaz iyiki tanımışım der roman gibiyim okudukça heyecanlandıran ve tatlı bir anı hayatında iz bırakan EVLİ BEKAR HERKES GÖNÜL RAHATLIĞIYLA ARAYABİLİR

    5 yıldızlı bir otel de masör olarak çalışıyorum SİZ veya çevrenizde masör ararsanız benimle iletişime geçebilirsiniz

    Tel:0538-376-98-18 EMİR
    ÖZELE AÇIK



    Nöromüsküler Masaj Kas Ağrılarını Azaltır enerji verir stres i yok eder vuçuttaki tüm yorgunluk belirtilerini yok eder Beyaz yakalı olarak da tabir edilen masa başı çalışanların çoğu en çok ellerini, bileklerini ve kollarını kullanıyor. Özellikle de şikâyetler en çok boyun ve sırt ağrısı olarak geliyor. Ancak her ne kadar ağrısa da ya oturma pozisyonu değiştiriliyor, ilaç içiliyor ya da ağrıyla birlikte çalışmaya devam ediliyor. Hâlbuki düzenli olarak nöromüsküler masaj yaptıran masa başı çalışanların büyük bir çoğunluğu bu ağrıları çekmek zorunda kalmıyor



    NOT :sigara ve alkol hiç İÇMEDİM ortama katılırım ama sigara ve alkol içmem



    İSTER ADRESİNİZE GELİRİM İSTER SİZ GELİRSİNİZ



    Waatsaap profil resmi herkes e açık Telagram var

    Waatsaap 0538-376-98-18

    Telagram 0538-376-98-18

    Signal 0538-376-98-18

    sislisevdasi.201920@hotmail.Com

    EVLİ ÇİFTLERE MASAJ ÜÇRETSİZ
    MUTLU SON :O anı yaşarken iki tarafta birbirini arzularsa MUTLU SON olur PENİS 21 CM VE KALIN
    Rahatsız ettiysem özür dilerim herkese renkli ve güzel bir yaşam diliyorum
    HOŞÇAKALIN

    YanıtlaSil
  11. 0543 282 86 18 SLM BN IST MALTEPEDEN KORAY YA 39 BY 1.74 SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI ZEVK DOLU Bİ SEKX YAŞAMAYI ARZLYN GERÇEK SEKX MUTLUGU GÜZELLİKLERİNİ ARAYAN GÜVENİLİR TECRÜBELİ SIRDAŞ SEKX ARKADAŞI ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL ŞİŞMAN TURBANLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN GORUSELIM 0543 282 86 18 NOT 19 CM BOŞANMA SÜREM 45 DAKİKA DIR

    YanıtlaSil
  12. Yalnız bir bayanım istersen ara tanışalım Sexs konuşalım
    Çok azdım vajinamı okşuyorum Ara aşkım
    boşalırız eğer seni beğenirsem buluşabiliriz yerim var sakso çekmek istiyorum

    Tel:0032 258 898 07

    numaram bu ara aşkım 😘
    Dk yoksa çaldır ben seni ararım.

    YanıtlaSil
  13. Mrhb ben turan kayseriden 175 boyundayim 35 yas 70 kilodayim karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amac her ne olursa olsun yalansız dürüst samimi olsun hassasiyetlerinizi kesinlikle anlayan biriyimdir her turlu arkadasligada acik biriyim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir civari bir bayanla tanismak gorusmek isterim güven karşı taraf için her ne kadar onemliyse benim icinde bir o kadar onemlidir saygilar irtibat 05523367078

    YanıtlaSil
  14. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN KORAY KORSI SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI ZEVK DOLU BI SEKS YAŞAMAYI ARZLYN sSEKS HAYATIM MARATONLASTİ DİYEN YENİ HEYECAN ARAYAN ÇOCUK SAHİBİ OLARAK İSTEYEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN GÜVENİLİR TECRÜBELİ SIRDAŞ JİGOLO ARAYAN 18 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL ŞİŞMAN KAPALI BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜÝÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYİN TNSLM NORMAL BOŞANMA SÜREM 45 DAKİKADIR 19 CM VE KALIN 0543 282 86 18

    YanıtlaSil