15 Kasım 2014 Cumartesi

Kocamın Arkadaşının Büyük Siki

ben Aynur ve yazdıklarım tamamen gerçektir yani sallamıyorum bana inanın üstelik sallamakla elime bişey geçmez o yüzden hikayeme yorum yapanlar lütfen klavyesinden çıkacaklara sahip olsun beni bu anımı anlattığıma pişman etmeyeceğinizi umuyorum , eger aradığım ilgiyi bulabilirsem daha çok anımı sizlerle paylaşacağım emin olabilirsiniz.. ben şu an 33 yaşındayım, eşim 35 yaşında ve 8 yıllık evliyiz. Evli olduğum dönemde başımdan hala iyimi kötümü olduğuna karar veremediğim cinsel olaylar geçti bunları birileriyle paylaşırsam rahatlayacağımı kendimi daha iyi hissedeceğimi düşündüğüm için yazmaya karar verdim. Ben 25 yaşında evlendim ve yukarıda bahsettiğim gibi 8
yıldır evliyim, 165 boyunda 58 kiloyum vücut ölçülerim 88/69/100 ve evlendikten sonrada kendine iyi bakan bir çift olduğumuzdan dolayı uzun yıllardır aynı kilo ve ölçülerdeyim.genelde büyük, çıkık, şekilli popom çok dikkat çeker. Ne giyersem giyeyim onu saklayabilmem mümkün olmuyor. Ayrıca hoşumda gidiyor ama yinede bazen bazı yerlerde ortamlarda saklama ihtiyacı hissediyorum. Evliliğimizin 5. yılıydı, 3 yıl karşı karşıya komşuluk yaptığımız Mehmet ve Yasemin aradılar ve resmi işleri için 2 günlüğüne İzmir den Ankara geleceklerini söylediler, bizde kalırsınız otele gerek yok dedik. Çok iyi anlaştığımız eski komşularımızı göreceğimiz için sevinmiştik.Pazar akşamı geç saatte eşim misafirleri almaya terminale gitti ve ben beklemeye başladım yarım saat sonra kapı çaldı açtım eşim ve Mehmet gelmişti hemen Yasemin nerede diye sordum hemen Mehmet onun işten izin alamadığını o yüzden yalnız gelmek zorunda kaldığını söyledi tabi üzülmüştüm neyse içeriye geçip biraz sohbet ettikten sonra hadi yarın akşam görüşürüz deyip yattık, zaten saat oldukça geçti, ben çalışmadığım için sabah uyuyacaktım fakat onların erken kalkması gerektiği için daha fazla oturamazdık. Sabah saat 10 civarında kalktım ve nasıl olsa evde kimsenin olmadığı düşüncesiyle her sabah olduğu gibi üzerimdeki kısa saten gecelikle dağınık bir şekilde elimi yüzümü yıkamak için banyoya doğru dalgın bir şekilde yürümeye başladım ve gözlerimi ovuşturarak kapıyı açıp banyoya girdim ve aniden Mehmeti küvetin içinde çırılçıplak gördüm donup kaldım kızardım gözümde önüne gitti o neydi öyle devasa bir penis artık içimden ona sik ya da yarrak demek geliyor aslında. Şok olmuş bir şekilde özür dilerim deyip dönüp arkamı çıktım. Üstüm başımda dağınıktı çok utanmıştım hemen holdeki aynada kendime çekidüzen vermeye çalıştım geceliğim oldukça fazla yukarıya sıyrılmış saçım başım dağınıktı kendimi düzeltip mutfağa geçtim ketılı açtım ve bu sırada ıslandığımı hissettim olaydan çok etkilenmiştim. Su ısınmıştı kahve yapmak için tezgahın geldim üst dolaptan kahve ve şekeri almak için uzandığım anda Mehmet aniden gelip beni arkamdan kollarıyla sardı elleriyle gözlerimi kapattı ve bil bakalım ben kimim diyerek güya şaka yapıyordu. Pantolon ve geceliğiminÜzerinden de olsa o bileğim gibi aletini hissettim ama ilk anda aldırmadım ve Mehmet başka kim olabilir ki dedim, gözlerimi açtı ama arkamdan çekilmedi bende bozuntuya vermek istemiyordum. Ama Mehmet biraz daha bastırdı tamamen o büyük sikini göt kabalarımın ayrımında hissettim etkilenmiştim fakat yinede Mehmet ne yapıyorsun kendine gel dedim.Mehmet , Aynur hastayım sana eskiden beri bini çok etkiliyorsun lütfen dedi bende nasıl olsa sürtünüp bırakır arkadaşının karısını zorla sikecek değil ya diye düşünüp olayı büyütmek istemedim. Mehmette bu kez elleriyle memelerimi sıkıca kavramış var güçüyle yaslanıp . o büyük aletiyle büyük götüme sürtünüyordu. O kocaman sikini artık tamamen göt kabalarımın arasında hissediyordum, çok tahrik olmuştum fakat yinede hadi artık tamam dedim ve bir hamleyle elinden kurtulmaya çalıştım, ama beni iyice mutfak tezgahına sıkıştırmıştı ve dolayısıyla kurtulamadım. Aynur ne olursun biraz daha dedi hiç cevap vermedim, kabalarımı biraz sıkmamı istedi bende belki boşalır bende kurtulurum diye düşündüm ve kabalarımı sıkıp salmaya başladım. Elleriyle de memelerimi hamur gibi yoğurup muhteşemsin, götün kocaman karpuz gibi muhteşem taş gibi sözler sarf ediyordu, olayın kötüye gittiğini anlamıştım fakat dayanacak gücümde kalmamıştı sırılsıklam olmuştum. Birden direnmeye başladım, elinden kurtulmaya çalışıyor ve bırak diye bağırıyordum. Bir hamlede beni tezgahın üzerine domalttı ve sikecem diyerek hırsla zaten sıyrılmış olan geceliğimi kaldırıp külotumu indirdiBir hamlede fermuarımı açıp yarağını çıkarıp amıma dayadı ve bastırmaya başladı, başı bile içime girdiğinde kalçam tamamen ikiye ayrıldı. sikin milim milim içime içime girdiğini hissediyordum. Kasıklarım gerilmişti aletin büyüklüğünden ve içimde gidip gelmeye başladı salkım gibi taşakları klitorisime bacaklarıda büyük götümün yanaklarına vurdukça şak şak sesler çıkıyordu, hepsini içime sokup çıkarıyordu. 15-20 dakika kadar beni böyle sikti ve birden kasılmalar başladı amım yırtılacak gibi oluyordu, bende boşalmaya başladım, bütün spermini içime boşalttı ve üzerime yıgıldı. Birkaç dakika öylece kaldık içimde inen sikini çıkartı bu haliyle bile beni sikerek zevk verecek gibiydi. Elleriyle götümün kabalarını tuttu ve bu götüde sikmek istiyorum dedi bende aldığım zevkim yanında büyükte bir pişmanlık vardı, döndüm ve yüzüne bakarak domuz bu sik göte girermi diye bağırdım zaten bu yanlış ne olacak şimdi derken seni oğuz götten sikmiyormu dedi, sanane ayrıca onunki böyle değil dedim. sikmiyorsa aptallık ediyor dedi inmiş olan yarağı koçaman önünde sallanıyordu. Yeniden ellerini arkama dolaştırıp popomun okşamaya başladı oldu bir kere dedi ben ağlamaya başladım ve koşarak yatak odamıza gidip kapıyı kilitleyip uzandım. Yeniden biraz uyumuşum, uyandığımda duş alıp olanları düşünmeye başladım hem çok etkileniyor hem unutmaya çalışıyordum. Akşam önce eşim eve geldi hiç bir şey belli etmedim, sonrada Mehmet. Ben yemek hazırlarken onlarda masaya geçmişler çay içiyorlardı, eşim Aynur ben birkaç bira alıp geliyorum dedi ve çıktı Mehmet öylece oturuyordu, bende ağızım yandığından akşam bol bir eşofman giyilmiştim. Artık masayı donatmaya başlamıştım ki Mehmet beni çekerek kucağına oturttu o koça siki yine taş gibiydi bırak şimdi gelecek bu kadar şerefsizlik yetmedi mi dedim ama canım kalkmakta istemiyordu, yine sikini göt kabalarımın arasına sıkıştırmış sürtünüyordu akşam yanıma gel o güzel götüne sadece başını sokayım hiç acıtmayacağım yağ aldım falan diyordu olmaz dedim zilin çalmasıyla irkildik ve kalkıp kapıyı açtım. Yemekten sonra biraz sohbet ettik ve yattık.aklıma bugün yaşadıklarım geliyordu, yine çok etkilenmiştim ama gitmemeliydim. Koçama sarılıp uyudum ve sonraki gün Mehmet?i uğurladık. Eşim şu ana kadar bu olayı öğrenmedi, söylemeyi düşündüm ama ne tepki göstereceğini bilemediğim için söyleyemedim.

18 yorum:

  1. merhaba ben EMİR 05433606266 yanlızlığımı paylaşabileceğim bir BAYAN arkadaşa ihtiyacım var HERŞEY GİZLİ KALMAK ŞARTIYLA evlilere3. olabilirim

    YanıtlaSil
  2. 0543 282 86 18 HERKESE MERHABA BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ OKADAR HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN EŞİNDEN GİZLİ KACAMAK YAPMAYI ARZLYN EVLİ BAYANLAR EŞİNİ PAYLASMAK İSTEYEN GÜVENEBİLECEYİ PATNER ARAYAN GERCEK SEKSİ FANTAZİYİ MUTLUGU ZEVKİ DOYASIYA YASAMAK İSTEYEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TÜRBANLI BEKAR ŞİŞMAN BAYANLAR VE ARALARINA PATNER ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM 0543 282 86 18 LÜTFEN CİDİ OLANLAR ARASI

    YanıtlaSil
  3. SLM KONYADAN SUVAT BEN YAŞ 45 YAŞIMA UYGUN OLGUN BAYANLAR SEX TE SINIR TANIMAM ÖN ARKA YALARIM ORGAZM GARANTİ 0506 190 88 48

    YanıtlaSil

  4. Selam ben istanbuldan şeref ne istedigni bilen kendine güvenen seksi seven istekli ateşli azgın arzulu olgun dul genç bayanlar arayın seks yapalım am göt yalamayı çok seviyorum şuanda yatagında olup amını okşayan bayanlar hadi arayın ne duruyorsunuz 3G var tel özele açık bayanlar arayın 0538 639 92 24  0538 639 92 24. 0538 639 92 24 bayanlar arayın

    YanıtlaSil
  5. Selam ben istanbuldan şeref ne istedigni bilen kendine güvenen seksi seven istekli ateşli azgın arzulu olgun dul genç bayanlar arayın seks yapalım am göt yalamayı çok seviyorum şuanda yatagında olup amını okşayan bayanlar hadi arayın ne duruyorsunuz 3G var tel özele açık bayanlar arayın 0538 639 92 24  0538 639 92 24. 0538 639 92 24 bayanlar arayın

    YanıtlaSil
  6. SELAMLAR BEN ALİ BENİ EVİNDE MÜSAFİR EDEBİLECEK GİZLİLİGE ÖNEM VEREN 45 YAŞ ÜSTÜ OLGUN BAYANLAR ARASIN LÜTFEN 0551 990 93 97

    YanıtlaSil
  7. slm doyumsuz kadınlar kızlar sexte sınırım yok orgazmın doruğuna benimle çıkmak istermisin o zaman doğru yerdesin ara yada yaz bende seni rahatlatayım yaş sınırım yok.
    553 949 57 37 hadi bekliyorum

    YanıtlaSil
  8. SELAMLAR BEN ALİ BENİ EVİNDE MÜSAFİR EDEBİLECEK GİZLİLİGE ÖNEM VEREN 45 YAŞ ÜSTÜ OLGUN BAYANLAR ARASIN LÜTFEN 0551 990 93 97

    YanıtlaSil
  9. Mrhb ben turan kayseriden 174 boyundayim 35 yas 70 kilodayim sakin karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amacin cok onemli oldugunu dusunuyorum her turlu arkadasligada acik oldugumu belirtmek isterim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir yozgat civari bir bayanla tanisma gorusmek isterim saygilar irtibat 05523367078

    YanıtlaSil
  10. Antep ve çevresi bayanlar arayın tanışalım 0535 738 08 83

    YanıtlaSil
  11. Ben emir yaş 35 boy 1.85 kilo 80 İstanbul şişli de ikamet ediyorum aslen Erzurum dogma büyüme İstanbul canakkale 18 Mart Üniversite si arkeoloji bölümü mezunu yum Ege Üniversitesi masör egitim i aldım 1 ünüversite 1 özel 2 ADET masör sertikam var

    Espiritüel güler yüzlü sempatik biriyim aile kavramını bilen örf ve Adetlerine baglı yaşadıgım orada kalır telefon numarası nı versende asla aramam sen ne zaman istersen ararsın o yüzden beni tanıyan kimse pişman olmaz iyiki tanımışım der roman gibiyim okudukça heyecanlandıran ve tatlı bir anı hayatında iz bırakan EVLİ BEKAR HERKES GÖNÜL RAHATLIĞIYLA ARAYABİLİR

    5 yıldızlı bir otel de masör olarak çalışıyorum SİZ veya çevrenizde masör ararsanız benimle iletişime geçebilirsiniz

    Tel:0538-376-98-18 EMİR
    ÖZELE AÇIK



    Nöromüsküler Masaj Kas Ağrılarını Azaltır enerji verir stres i yok eder vuçuttaki tüm yorgunluk belirtilerini yok eder Beyaz yakalı olarak da tabir edilen masa başı çalışanların çoğu en çok ellerini, bileklerini ve kollarını kullanıyor. Özellikle de şikâyetler en çok boyun ve sırt ağrısı olarak geliyor. Ancak her ne kadar ağrısa da ya oturma pozisyonu değiştiriliyor, ilaç içiliyor ya da ağrıyla birlikte çalışmaya devam ediliyor. Hâlbuki düzenli olarak nöromüsküler masaj yaptıran masa başı çalışanların büyük bir çoğunluğu bu ağrıları çekmek zorunda kalmıyor



    NOT :sigara ve alkol hiç İÇMEDİM ortama katılırım ama sigara ve alkol içmem



    İSTER ADRESİNİZE GELİRİM İSTER SİZ GELİRSİNİZ



    Waatsaap profil resmi herkes e açık Telagram var

    Waatsaap 0538-376-98-18

    Telagram 0538-376-98-18

    Signal 0538-376-98-18

    sislisevdasi.201920@hotmail.Com

    EVLİ ÇİFTLERE MASAJ ÜÇRETSİZ
    MUTLU SON :O anı yaşarken iki tarafta birbirini arzularsa MUTLU SON olur PENİS 21 CM VE KALIN
    Rahatsız ettiysem özür dilerim herkese renkli ve güzel bir yaşam diliyorum
    HOŞÇAKALIN

    YanıtlaSil
  12. 0543 282 86 18 SLM BN IST MALTEPEDEN KORAY YA 39 BY 1.74 SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI ZEVK DOLU Bİ SEKX YAŞAMAYI ARZLYN GERÇEK SEKX MUTLUGU GÜZELLİKLERİNİ ARAYAN GÜVENİLİR TECRÜBELİ SIRDAŞ SEKX ARKADAŞI ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL ŞİŞMAN TURBANLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN GORUSELIM 0543 282 86 18 NOT 19 CM BOŞANMA SÜREM 45 DAKİKA DIR

    YanıtlaSil
  13. Yalnız bir bayanım istersen ara tanışalım Sexs konuşalım
    Çok azdım vajinamı okşuyorum Ara aşkım
    boşalırız eğer seni beğenirsem buluşabiliriz yerim var sakso çekmek istiyorum

    Tel:0032 258 898 07

    numaram bu ara aşkım 😘
    Dk yoksa çaldır ben seni ararım.

    YanıtlaSil
  14. Mrhb ben turan kayseriden 175 boyundayim 35 yas 70 kilodayim karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amac her ne olursa olsun yalansız dürüst samimi olsun hassasiyetlerinizi kesinlikle anlayan biriyimdir her turlu arkadasligada acik biriyim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir civari bir bayanla tanismak gorusmek isterim güven karşı taraf için her ne kadar onemliyse benim icinde bir o kadar onemlidir saygilar irtibat 05523367078

    YanıtlaSil
  15. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN KORAY KORSI SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI ZEVK DOLU BI SEKS YAŞAMAYI ARZLYN sSEKS HAYATIM MARATONLASTİ DİYEN YENİ HEYECAN ARAYAN ÇOCUK SAHİBİ OLARAK İSTEYEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN GÜVENİLİR TECRÜBELİ SIRDAŞ JİGOLO ARAYAN 18 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL ŞİŞMAN KAPALI BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜÝÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYİN TNSLM NORMAL BOŞANMA SÜREM 45 DAKİKADIR 19 CM VE KALIN 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  16. 0543 282 86 18 SLM BN IST MALTEPEDEN KORAY KORSI SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI FANTAZI DOLU BI SEKS YASAMAYI ARZLYN SEKSIN GUZELIKLERINI MUTLUGUNU ARAYAN COCUK SAHIBI OLMAK ISTEYEN TERCUBALI SIRDAS GUVENILIR JIGOLO ARAYAN KALIN VE BUYUK SEVEN ÉSINDEN GIZLI KACAMAK YAPMAYI ISTEYEN 18 VE 90 YAS ARASI EVLI DUL ŞİŞMAN BEKAR KAPALI BAYANLAR VE ARALARINA TERCUBELI 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLI CIFTLER ARAYIN TNSLM 0543 283 86 18 LUTFEN CIDI VE GERCEK SEKSE IHTIYACI OLAN ARASI HERKESE TSK 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  17. 05412502963
    olgun amcıklar arayın sikişelim

    YanıtlaSil
  18. 05412502963
    olgun sikiciyim

    YanıtlaSil