4 Kasım 2014 Salı

Üvey Abim Götümü Deldi


Merhaba ben ankara dan eyüp 17 yaşında sarışın balık etinde orta boylu lise öğrencisiyim. Annem şennur 42 yaşında ikinci evliliğini yapınca yeni eşinin yanına taşındık. kazım bey 50 yaşında göbekli bıyıklı tipik bir türk erkeği birde 25 yaşında üniversite öğrencisi oğlu halim var. Annem evlenince bir haftalığına bodrum a tatile gittiler ben halim le birlikte evde kalmıştım annemlerin gittiği günün akşamı halim beni dışarıya pideciye götürdü birlikte yemek yiyip epey sohbet ettik dönerken bir büfeden 2 şişe kırmızı şarap ve çerez aldı eve geldik üzerimize birer şort tişört giyip salona televizyon karşısına geçtik şaraplarımızı yudumlamaya başladık birinci şişe bittiğinde başım dönmeye başlamış mayışmış tım ikinici şişeyi açan halim yer değiştirerek üçlü koltukta yanıma oturdu bacakları
bacaklarıma sürtüyordu bana sevgilin varmı diye sorunca yok dedim güldü benimde yok dedi ikinci şişenin yarısına gelmiştik bacağımı tutup kendi bacağının üzerine koydu bir yandan da üzerine çektiği bacağımı okşuyordu kadehi elimden alıp sehpanın üzerine koydu kolunu boynuma dolayıp boynumu kulak memelrimi emmeye başladı ilk defa başıma geliyordu bunlar şarabın etkisiyle hoşuma gitmeye başlamıştı dudaklarımız birleşmiş dili ağzımın içini keşfetmeye başlamıştı üzerimden tişörtümü sıyırıp aldı omuz başlarımı göğüslerimi öpüyordu kendimi kollarına bırakmıştım sırt üstü yatırdı bacak arama girmişti bacaklarımı beline doladım öpüşüyorduk şortların üzerinden taş gibi olmuş aleti kalçalarıma baskı yapıyordu ayağa kalkıp şortunu indirdi daha sonra benimkini çıkarıp aldı uzun ince aleti taş gibi olmuştu kısa bir süre yalattıktan sonra domaltıp aletini ve deliğimi tükürükleyip içime girmeye başladı canım yanıyor ama tamamının girmesini bekliyordum tamamı girince beklemeye başladı deliğim alışmıştı kalçalarımı sağa sola kıvırmaya aynı zamanda ileri geri hareket ettirmeye başlamıştım oda yavaş yavaş gidip gelmeye başlamıştı yaklaşık 10 dk siktikten sonra boşalmaya başladı yarısını içime yarısını sırtıma boşalttıktan sonra sırtımdakini elleri ile vücudumun her yerine dağıttı birlikte banyo yaptık vücudumun her yerini sabunlayıp yıkadı annemlerin yatak odasına geçtik yatağa yatırır yatırmaz öpmeye okşamaya başladı çok geçmeden dili deliğim deydi inanılmaz bir zevkti bu kendimi kadın gibi hissetmeye başlamıştım aklıma annem geldi acaba oda şimdi bu zevki tadıyormudur diye halim bacaklarımı omuzuna kaldırdıktan sonra içime girmeye başladı dudaklarıma yapıştığında bacaklarımı indirip beline dolamış mengene gibi sıkmıştım içimde kazık gibi duruyordu yavaş yavaş gevşemeye başladığımda gitgellere başladı sabaha kadar 4 kere her pozisyonda sikti. bir hafta devam ettik annemler geldi ama fırsat bulduğumuz her zaman devam ediyoruz.

2 yorum:

  1. 0543 282 n86 18 HERKESE MERHABA BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ OKADAR HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN EŞİNDEN GİZLİ KACAMAK YAPMAYI ARZLYN EVLİ BAYANLAR EŞİNİ PAYLASMAK İSTEYEN GÜVENEBİLECEYİ PATNER ARAYAN GERCEK SEKSİ FANTAZİYİ MUTLUGU ZEVKİ DOYASIYA YASAMAK İSTEYEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TÜRBANLI BEKAR ŞİŞMAN BAYANLAR VE ARALARINA PATNER ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM 0543 282 86 18 LÜTFEN CİDİ OLANLAR ARASI

    YanıtlaSil
  2. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN KORAY SEKSE AC OLAN SEKSIN GÜZELLİKLERİNİ MUTLULUĞU ZEVKİNİ DOYASIYA YAŞAMAYI ARZLYN GÜVENİLİR TERCÜBBELİ JİGOLO ARAYAN ÇOCUK SAHİBİ OLMAK İSTEYEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL TÜRBANLI ŞİŞMAN BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYN TNSLM LÜTFEN GERCEK SEKSİ MUTLUGU YAŞAMAK İSTEYEN LER ARASIN 0543 282 86 18 NORMAL BOSALMA SÜREM 45 DAKKISADIR 19 CM VE KALIM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil