15 Kasım 2014 Cumartesi

Gerçek Kızlık Bozma

Selamlar ben Cem Tokat’tan. Size iki yıl önce ki bir anımı anlatacağım. Bir kız vardı adı Elif diye bunun nasıl biri olduğunu bilmiyordum. Daha öncesinde ön sevişmemiz oluyordu öyle kalıyordu. Her zaman beraber takıldığımız bir orman vardı. Bir gün bununla beraber gittik yine, kucağıma oturdu bu sikim kazık gibi olmuştu. Bunun dudaklarından yapıştım hemen bu deli oluyordu. Sik beni diye
yalvarıyordu resmen. Bunun göğüslerini yalamaya başladım baya yaladım. Ağzıma alacam aşkım dedi bende al dedim bu taşşaklarımı sömürmeye başladı ben saçlarından tutup ileri geri yapıyordum yüzü kıpkırmızı olmuştu bunun ağzına boşaldım. Artık sikecektim kaçarı yoktu. Bunu soydum amını yalamaya başladım baya yaladıktan sonra delirmişti amı kıpkırmızı olmuştu. Hadi aşkım yanıyorum diye yalvarıyordu. Bunu ağaca yasladım. Amının etrafında sikimi gezdirdikten sonra buna hızlıca geçirdim saçlarından tutup kendime doğru çektim bu hem ağlıyordu hem de hala sıkmemi istiyordu hızlıca biraz daha git gel den sonra bıraktım. Ağzına boşaldım tekrar. Niye içime boşalmadın diye bana küsmüştü. Tamam, öyleyse gel boşalacağım dedim. Bunun götünü parmaklarımla açtım iyice. Daha sonra sikimi yerleştirdim. On dakika falan da arkadan kaydım anamı siktin dur dedi. Götünün kenarları kıpkırmızı olmuş kanamıştı . Sonra herkes evine :) artık canım sıkıldığında yanıma geliyor iki posta kayıp gönderiyorum

7 yorum:

  1. 0543 282 n86 18 HERKESE MERHABA BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ OKADAR HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN EŞİNDEN GİZLİ KACAMAK YAPMAYI ARZLYN EVLİ BAYANLAR EŞİNİ PAYLASMAK İSTEYEN GÜVENEBİLECEYİ PATNER ARAYAN GERCEK SEKSİ FANTAZİYİ MUTLUGU ZEVKİ DOYASIYA YASAMAK İSTEYEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TÜRBANLI BEKAR ŞİŞMAN BAYANLAR VE ARALARINA PATNER ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM 0543 282 86 18 LÜTFEN CİDİ OLANLAR ARASI

    YanıtlaSil
  2. SLM KONYADAN SUVAT BEN YAŞ 45 YAŞIMA UYGUN OLGUN BAYANLAR SEX TE SINIR TANIMAM ÖN ARKA YALARIM ORGAZM GARANTİ 0506 190 88 48

    YanıtlaSil
  3. Selam ben istanbuldan şeref ne istedigni bilen kendine güvenen seksi seven istekli ateşli azgın arzulu olgun dul genç bayanlar arayın seks yapalım am göt yalamayı çok seviyorum şuanda yatagında olup amını okşayan bayanlar hadi arayın ne duruyorsunuz 3G var tel özele açık bayanlar arayın 0538 639 92 24  0538 639 92 24. 0538 639 92 24 bayanlar arayın

    YanıtlaSil

  4. Selam ben istanbuldan şeref ne istedigni bilen kendine güvenen seksi seven istekli ateşli azgın arzulu olgun dul genç bayanlar arayın seks yapalım am göt yalamayı çok seviyorum şuanda yatagında olup amını okşayan bayanlar hadi arayın ne duruyorsunuz 3G var tel özele açık bayanlar arayın 0538 639 92 24  0538 639 92 24. 0538 639 92 24 bayanlar arayın

    YanıtlaSil
  5. Selam ben istanbuldan şeref ne istediğini bilen kendine güvenen sekse düşkün istekli ateşli azgın olgun dul genç bayanlar arayın am göt yalamayı çok seviyorum çiftlere üçüncü olurum tel özele açık 3G var hadi bayanlar arayın 0538 639 92 24 0538 639 92 24 0538 639 92 24

    YanıtlaSil
  6. Yalnız bir bayanım istersen ara tanışalım Sexs konuşalım
    Çok azdım vajinamı okşuyorum Ara aşkım
    boşalırız eğer seni beğenirsem buluşabiliriz yerim var sakso çekmek istiyorum

    Tel:0032 258 898 07

    numaram bu ara aşkım ��
    Dk yoksa çaldır ben seni ararım.

    YanıtlaSil
  7. Mrhb ben turan kayseriden 175 boyundayim 35 yas 70 kilodayim karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amac her ne olursa olsun yalansız dürüst samimi olsun hassasiyetlerinizi kesinlikle anlayan biriyimdir her turlu arkadasligada acik biriyim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir civari bir bayanla tanismak gorusmek isterim güven karşı taraf için her ne kadar onemliyse benim icinde bir o kadar onemlidir saygilar irtibat 05523367078

    YanıtlaSil